Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty

Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty

Jeżeli chcesz wiedzieć jakie są cechy dobrej firmy SEO, koniecznie kliknij w to miejsce.

Jeśli posiadasz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem myślisz nad tym, co zrobić, aby pojawiała się ona pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. To oczywiste wszak, że w XXI w. obecność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, ponieważ to właśnie tu szereg klientów pierwszy raz przeczyta o twojej działalności. Jak więc wybrać rzetelną agencję SEO? Warto posłuchać wskazówek ekspertów, a najlepiej samego Google.

Google doradza, jak zatrudnić solidną agencję SEO

Nie można zaprzeczyć, że cała branża SEO, innymi słowy działań, których celem jest optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki, pojawiła się i cały czas rozkwita praktycznie wyłącznie za dzięki wyszukiwarce Google. Pomimo występowania innych opcji, jak przykładowo Rambler, DuckDuckGo lub Bing, wciąż najważniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto pragnie zyskać widoczność w sieci, musi spróbować powalczyć o swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku branż, gdzie występuje mocna konkurencja, przeważnie nie jest to realne bez konsultacji ze specami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których idea SEO jest czymś nowym, i przyszykowało krótki instruktaż, jak znaleźć rzetelną firmę SEO.

Główne cechy dobrej agencji SEO

Pracownik Google z przeszło dziesięcioletnim stażem w kolejnych punktach naświetla, jak poznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród podstawowych cech m.in.:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od zrozumienia, jak działa biznes klienta, jakie są jego cele i kto stanowi jego najmocniejszą konkurencję,
  • umiejętność estymacji czasu i budżetu koniecznego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
  • udzielenie stronie opieki technicznej i prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
  • nieprzerwany monitoring stanu strony oraz cykliczną analizę jej statystyk,
  • zapewnienie witrynie wsparcia technicznego i praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie jedynie pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na określone frazy.

Przedstawicielka firmy Google zaznacza też, iż rzetelna firma SEO w żadnym wypadku nie obieca rewelacyjnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procedurą długotrwałym, nieraz dającą zauważalne rezultaty przeważnie po paru miesiącach działań.