Breloki i smycze z logo Twojej firmy to nadal skuteczna reklama

Breloki i smycze z logo Twojej firmy to nadal skuteczna reklama

Budowa wizerunku firmy to trudne zadanie, wymagające wykonywania czynności obejmujących rozmaite dziedziny. Jedną z nich jest na pewno wykorzystanie gadżetów promocyjnych, które mają przywołać asocjacje z daną firmą. Takie gadżety z elementami identyfikacji wizualnej powinny być po pierwsze praktyczne – wówczas ich posiadacze będą korzystać z nich częściej i przez to będą bardziej zżyci z marką. Z tej przyczyny firmy decydujące się na tę metodę promocji chętnie stawiają na takie gadżety jak torby, power banki lub długopisy. Dużą popularnością cieszą się również smycze i breloki z własnym nadrukiem. Dlaczego opłaca się je wybrać? Do czego można je wykorzystać?

Smycze reklamowe. Kiedy warto na nie postawić?

Powodów powodzenia smyczy i breloków z nadrukiem nie trzeba daleko szukać. O ich popularności jako gadżetów stosowanych w marketingu przesądzają w głównej mierze ich niewysoki koszt za wykonanie, oscylujący wokół zwykle kilku złotych za jedną sztukę. To powoduje, że bez narażania firmy na niebotyczne koszty, można przygotować ich znaczną ilość. Jest to kluczowe dla podmiotów planujących większe akcje promocyjne, opierające się m.in o wręczanie gadżetów tysiącom osób, np. klientom sklepu bądź gościom firmowego stoiska podczas targów. Smycze z logo są też często kupowane przez instytucje dla swoich pracowników – umożliwiają komfortowe noszenie kart do otwierania drzwi oraz identyfikatorów.

Breloki z własnym nadrukiem – funkcjonalne gadżety

A co z brelokami? Najważniejsza przyczyną, dlaczego właściciele firm entuzjastycznie sięgają po breloki z logo jest ich niesamowita niesamowite zróżnicowanie. Pośród nich są zarówno te służące jako dekoracja do kluczy, jak i breloki o większej funkcjonalności, jak przykładowo metry, poziomice czy otwieracze do butelek.