Promocja, reklama, marketing

Projekt gazety a funkcjonowanie przedsiębiorstwa

Gazeta korporacyjna to znakomita forma komunikacji między poszczególnymi działami, ale także działanie wykraczające poza mury firmy. Zastanówmy się zatem, jakie materiały można umieścić w takiej gazetce i czy warto się na to zdecydować. Projekt gazety – biuletyn wewnętrzny i zewnętrzny Firmowy biuletyn może spełniać 2 funkcje. Najważniejszą jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – pisanie o sukcesach, pochwalenie się ponadprzeciętnymi osiągami, rozmowy z wyróżniającymi się członkami personelu. Wewnętrzne gazetki mają istotne

Link building z wykorzystaniem PBN – linki kanoniczne i wizytówki NAP

Żeby odbiorca dostrzegł twoją działalność musisz nie tylko posiadać firmową stronę internetową, ale także postarać się o jej pojawianie się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest zawartość strony i to czy systematycznie pojawiają się na niej nowe wyczerpujące i pomocne dla potencjalnego klienta treści. Jednak nie wolno także pominąć tzw. link buildingu, innymi słowy zdobywania linków kierujących na stronę. Jedną ze strategii link buildingowych jest wykorzystywanie

Marketing mix – elementy składowe (4P) i przykłady

Firmy każdego dnia wprowadzają na rynek nowe produkty i usługi. Skąd osoby decyzyjne wiedzą, czy cena jest odpowiednia, a sam produkt jest odpowiedzią na zapotrzebowanie konsumentów? W tym artykule dowiesz się, co to jest marketing mix i jakie są jego elementy. Poznasz strategię biznesową, która pozwala dowiedzieć się, czy oferowane produkty będą chętnie kupowane. Marketing mix – co to jest? Prowadząc firmę, należy stale obserwować rynek, opracowywać strategię i podejmować

Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma (w mapach Google) – porady optymalizacyjne

Wizytówka w Google Moja Firma może nam pomóc w pozyskiwaniu nowych klientów. Odpowiednio zoptymalizowana ułatwi użytkownikom skontaktowanie się z firmą oraz wyświetli im aktualną ofertę. W artykule skupimy się na tym, co warto zrobić, aby wizytówka osiągała jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Dlaczego warto posiadać wizytówkę? Profil w Google Moja Firma pozwala potencjalnym klientom znaleźć twoją firmę oraz produkty lub usługi, które oferujesz. Może być to szczególnie pomocne dla

Wizytówki NAP – czym są i dlaczego warto z nich korzystać

Osoby zainteresowane SEO i poszukujące informacji w tym zakresie, zapewne nie raz spotkały się z rekomendacją tworzenia wizytówek NAP dla firmy. W tym artykule postaram się przybliżyć, czym są takie wizytówki, dlaczego warto je tworzyć i jak można je zdobyć. Co to są wizytówki NAP? Wizytówkę NAP można nazwać internetową wizytówką firmy. Zawiera ona najważniejsze informacje teleadresowe przedsiębiorstwa, a więc jego nazwę, adres i numer kontaktowy. Tak też należy rozszyfrować

Pozycjonowanie lokalne – szansa dla firm z Krakowa

Powszechność internetu oraz wygoda użycia go do wyszukania potrzebnych produktów i usług przyczyniła się do tego, iż każde przedsiębiorstwo pragnie obecnie zaistnieć w sieci. W rzeczy samej, samo posiadanie strony firmowej nie oznacza, iż potencjalni klienci nas znajdą – istotna jest przecież obecność na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania. Sporo mniejszych firm, które działają tylko w określonym województwie czy też wręcz w jednym mieście, np. w Krakowie czy też w

SEO copywriting – definicja, zasady i wyznaczniki tekstów przyjaznych nie tylko dla Google, ale też dla użytkowników

Kiedyś treści na stronie internetowej miały znacznie mniejsze znaczenie dla Google. Dzisiaj jednak sprawa wygląda zupełnie inaczej – dobry content stał się niezwykle istotny. Tworzeniem tekstów zoptymalizowanych pod wyszukiwarki internetowe zajmuje się SEO copywriter. Jakie zasady go obowiązują i jak stworzyć tekst, który docenią zarówno roboty, jak i użytkownicy? SEO copywriting – co to jest? SEO copywriting to tworzenie tekstów zoptymalizowanych pod kątem wyszukiwarek internetowych. Są to przede wszystkim treści

Planujesz event? Sprawdź, co znajdziesz w ofertach wynajmu sprzętu na imprezy

Rozmaite eventy, zarówno te na świeżym powietrzu, jak i w zadaszonych obiektach, odbywają się w zasadzie każdego dnia. Ich organizacja nie jest już w dzisiejszych czasach domeną sporych spółek i miejscowości. Częstokroć jednakże, kiedy mniejsze podmioty decydują się na przygotowanie takiego wydarzenia wychodzi na jaw, iż brakuje im odpowiedniego sprzętu, a jego nabycie na jednorazowe wykorzystanie jest zwyczajnie zbyt kosztowne. W takim przypadku warto skorzystać z oferty wynajmu sprzętu eventowego.

Panoramy 360 wnętrz firmy pomogą w promocji biznesu

Sferyczne zdjęcia panoramiczne to bardzo popularna i nowoczesna forma przedstawiania pomieszczeń zakładów pracy czy lokali usługowych. Zazwyczaj widzimy je przeglądając Google Street View oraz wizytówki Google Moja Firma, ale też napotykamy je na największym serwisie społecznościowym – na Facebooku. Pozwala on na opublikowanie na tablicy firmy takiej panoramicznej fotografii. Jak zatem możesz zastosować zdjęcia panoramiczne do promowania Twojej marki na Facebooku? Zalecenia przedstawiamy w dalszej części tekstu. Czym charakteryzują się

Projektowanie stron internetowych – samemu czy w agencji?

Funkcjonalność witryn internetowych bierze się przede wszystkim z ich wzornictwa. Tworząc witryny www powinniśmy nie tylko opierać się na walorach estetycznych, ale również doświadczeniu klientów – gdy poruszanie się na serwisie będzie dla nich źródłem problemów, od razu przeniosą się na drugą witrynę i zdecydują się na towary konkurencji. By zatem witryna dała nam oczekiwane korzyści, należy zadbać o to, by była prawidłowo zaprojektowana. Jak jednak wygląda właściwie wykonana strona?