Promocja, reklama, marketing

Frazy kluczowe. Na jakie typy fraz kluczowych warto się pozycjonować?

Odpowiednio dobrane frazy kluczowe są niezwykle istotne dla skutecznych działań SEO. Czym dokładnie są? Jakie są ich typy? Na które z nich warto się pozycjonować? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w poniższym artykule. Czym są frazy kluczowe? Frazy kluczowe (inaczej “słowa kluczowe” lub “keywords”) to po prostu wyrażenia, które użytkownicy wpisują w wyszukiwarkę. Ich właściwy dobór jest bardzo istotny dla działań SEO, dlatego analiza słów kluczowych (w formie researchu fraz

Czemu warto współpracować z agencją SEO?

Firmy lub właściciele witryn internetowych, którzy chcą dotrzeć do wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania, są w stanie to osiągnąć na minimum 3 sposoby. Pierwszy, którego nie poleca się, to podjęcie starań osobiście. Nie dysponując doświadczeniem w obszarze SEO i nie monitorując codziennie wiadomości o zmianach w algorytmie Google, trudno postępować rzetelnie i – co najistotniejsze – skutecznie. Kolejny sposób to zatrudnienie na etat specjalisty od SEO, aczkolwiek nie każde

Projekt gazety a funkcjonowanie przedsiębiorstwa

Gazeta korporacyjna to znakomita forma komunikacji między poszczególnymi działami, ale także działanie wykraczające poza mury firmy. Zastanówmy się zatem, jakie materiały można umieścić w takiej gazetce i czy warto się na to zdecydować. Projekt gazety – biuletyn wewnętrzny i zewnętrzny Firmowy biuletyn może spełniać 2 funkcje. Najważniejszą jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – pisanie o sukcesach, pochwalenie się ponadprzeciętnymi osiągami, rozmowy z wyróżniającymi się członkami personelu. Wewnętrzne gazetki mają istotne

Link building z wykorzystaniem PBN – linki kanoniczne i wizytówki NAP

Żeby odbiorca dostrzegł twoją działalność musisz nie tylko posiadać firmową stronę internetową, ale także postarać się o jej pojawianie się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest zawartość strony i to czy systematycznie pojawiają się na niej nowe wyczerpujące i pomocne dla potencjalnego klienta treści. Jednak nie wolno także pominąć tzw. link buildingu, innymi słowy zdobywania linków kierujących na stronę. Jedną ze strategii link buildingowych jest wykorzystywanie

Marketing mix – elementy składowe (4P) i przykłady

Firmy każdego dnia wprowadzają na rynek nowe produkty i usługi. Skąd osoby decyzyjne wiedzą, czy cena jest odpowiednia, a sam produkt jest odpowiedzią na zapotrzebowanie konsumentów? W tym artykule dowiesz się, co to jest marketing mix i jakie są jego elementy. Poznasz strategię biznesową, która pozwala dowiedzieć się, czy oferowane produkty będą chętnie kupowane. Marketing mix – co to jest? Prowadząc firmę, należy stale obserwować rynek, opracowywać strategię i podejmować

Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma (w mapach Google) – porady optymalizacyjne

Wizytówka w Google Moja Firma może nam pomóc w pozyskiwaniu nowych klientów. Odpowiednio zoptymalizowana ułatwi użytkownikom skontaktowanie się z firmą oraz wyświetli im aktualną ofertę. W artykule skupimy się na tym, co warto zrobić, aby wizytówka osiągała jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Dlaczego warto posiadać wizytówkę? Profil w Google Moja Firma pozwala potencjalnym klientom znaleźć twoją firmę oraz produkty lub usługi, które oferujesz. Może być to szczególnie pomocne dla

Wizytówki NAP – czym są i dlaczego warto z nich korzystać

Osoby zainteresowane SEO i poszukujące informacji w tym zakresie, zapewne nie raz spotkały się z rekomendacją tworzenia wizytówek NAP dla firmy. W tym artykule postaram się przybliżyć, czym są takie wizytówki, dlaczego warto je tworzyć i jak można je zdobyć. Co to są wizytówki NAP? Wizytówkę NAP można nazwać internetową wizytówką firmy. Zawiera ona najważniejsze informacje teleadresowe przedsiębiorstwa, a więc jego nazwę, adres i numer kontaktowy. Tak też należy rozszyfrować

Pozycjonowanie lokalne – szansa dla firm z Krakowa

Powszechność internetu oraz wygoda użycia go do wyszukania potrzebnych produktów i usług przyczyniła się do tego, iż każde przedsiębiorstwo pragnie obecnie zaistnieć w sieci. W rzeczy samej, samo posiadanie strony firmowej nie oznacza, iż potencjalni klienci nas znajdą – istotna jest przecież obecność na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania. Sporo mniejszych firm, które działają tylko w określonym województwie czy też wręcz w jednym mieście, np. w Krakowie czy też w

SEO copywriting – definicja, zasady i wyznaczniki tekstów przyjaznych nie tylko dla Google, ale też dla użytkowników

Kiedyś treści na stronie internetowej miały znacznie mniejsze znaczenie dla Google. Dzisiaj jednak sprawa wygląda zupełnie inaczej – dobry content stał się niezwykle istotny. Tworzeniem tekstów zoptymalizowanych pod wyszukiwarki internetowe zajmuje się SEO copywriter. Jakie zasady go obowiązują i jak stworzyć tekst, który docenią zarówno roboty, jak i użytkownicy? SEO copywriting – co to jest? SEO copywriting to tworzenie tekstów zoptymalizowanych pod kątem wyszukiwarek internetowych. Są to przede wszystkim treści

Planujesz event? Sprawdź, co znajdziesz w ofertach wynajmu sprzętu na imprezy

Rozmaite eventy, zarówno te na świeżym powietrzu, jak i w zadaszonych obiektach, odbywają się w zasadzie każdego dnia. Ich organizacja nie jest już w dzisiejszych czasach domeną sporych spółek i miejscowości. Częstokroć jednakże, kiedy mniejsze podmioty decydują się na przygotowanie takiego wydarzenia wychodzi na jaw, iż brakuje im odpowiedniego sprzętu, a jego nabycie na jednorazowe wykorzystanie jest zwyczajnie zbyt kosztowne. W takim przypadku warto skorzystać z oferty wynajmu sprzętu eventowego.