Internetowe witryny

Portal wiedzy o zdrowiu – traktuj go jako wskazówkę a nie podręcznik medyczny!

W sieci da się niezmiernie szybko znaleźć informacje o dowolnej sferze życia. Internauci upodobali sobie przede wszystkim radzenie się Google odnośnie zagadnień zdrowotnych, nierzadko nawet poprzedzając ostateczną decyzję o wizycie u specjalisty dniami myszkowania w sieci w celu odszukania na własną rękę rozwiązania problemu. Jednak czy to dobry sposób korzystania z informacji udostępnianych na stronach o zdrowiu i urodzie? Portal o zdrowiu jako znakomite źródło pomocniczej wiedzy W zalewie artykułów

Link building z wykorzystaniem PBN – linki kanoniczne i wizytówki NAP

Żeby odbiorca dostrzegł twoją działalność musisz nie tylko posiadać firmową stronę internetową, ale także postarać się o jej pojawianie się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest zawartość strony i to czy systematycznie pojawiają się na niej nowe wyczerpujące i pomocne dla potencjalnego klienta treści. Jednak nie wolno także pominąć tzw. link buildingu, innymi słowy zdobywania linków kierujących na stronę. Jedną ze strategii link buildingowych jest wykorzystywanie

Zabytki i inne atrakcje Małopolski – zaplanuj swoją wizytę na południu Polski

Pomimo, że województwo małopolskie jest jednym z najmniejszych w naszym kraju, ma ono sporo do zaoferowania zarówno odwiedzającym zza granicy, jak i z innych części kraju. Dzieje się tu dużo, zatem często z trudem można odnaleźć się w gąszczu wiadomości o bieżących eventach kulturalnych czy sportowych oraz najciekawszych atrakcjach w Małopolsce. Serwis o atrakcjach turystycznych w Małopolsce – czego się tu dowiesz? By przybliżyć zainteresowanym atrakcje turystyczne tego regionu, powstała

Pozycjonowanie lokalne – szansa dla firm z Krakowa

Powszechność internetu oraz wygoda użycia go do wyszukania potrzebnych produktów i usług przyczyniła się do tego, iż każde przedsiębiorstwo pragnie obecnie zaistnieć w sieci. W rzeczy samej, samo posiadanie strony firmowej nie oznacza, iż potencjalni klienci nas znajdą – istotna jest przecież obecność na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania. Sporo mniejszych firm, które działają tylko w określonym województwie czy też wręcz w jednym mieście, np. w Krakowie czy też w

Projektowanie stron internetowych – samemu czy w agencji?

Funkcjonalność witryn internetowych bierze się przede wszystkim z ich wzornictwa. Tworząc witryny www powinniśmy nie tylko opierać się na walorach estetycznych, ale również doświadczeniu klientów – gdy poruszanie się na serwisie będzie dla nich źródłem problemów, od razu przeniosą się na drugą witrynę i zdecydują się na towary konkurencji. By zatem witryna dała nam oczekiwane korzyści, należy zadbać o to, by była prawidłowo zaprojektowana. Jak jednak wygląda właściwie wykonana strona?

Kompleksowa analiza stron internetowych – audyt SEO

Audyt – cytując internetowe wydanie Słownika Języka Polskiego PWN – oznacza ewaluację spółki, przedsiębiorstwa bądź firmy pod kątem licznych czynników, między innymi organizacyjnych i finansowych, a także analizę możliwości przyszłego rozwoju. Co, mając na uwadze powyższą definicję, oznacza zatem audyt SEO? Jest to wnikliwa analiza strony www, oceniająca przeróżne jej elementy, jak strukturę nagłówków, kod strony, szybkość ładowania się strony, meta opisy i tytuły i wiele innych aspektów. Poza samym

Typy pozycjonowania

Funkcjonują 3 popularne strategie pozycjonowania: – pozycjonowanie lokalne, – pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon, – pozycjonowanie okresowe. Pozycjonowanie Lokalne W tym pozycjonowaniu istotne jest połączenie frazy z nazwą danej lokalizacji. W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę na ogół: – miejscowość (np. “weterynarz Kraków”) – dzielnicę (“sklep odzieżowy Mokotów”) – państwo (“kompozytor Polska”) Pozycjonowanie lokalne świetnie sprawdzi się w działaniach dla firm lokalnych, które adresują swoją

Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty

Jeśli posiadasz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem myślisz nad tym, co zrobić, aby pojawiała się ona pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. To oczywiste wszak, że w XXI w. obecność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, ponieważ to właśnie tu szereg klientów pierwszy raz przeczyta o twojej działalności. Jak więc wybrać rzetelną agencję SEO? Warto posłuchać wskazówek ekspertów, a najlepiej samego Google. Google doradza, jak

Czy optymalizacja stron jest skuteczna?

Wydałeś fortunę na nową stronę internetową, a ta nie zachęca kolejnych klientów? Jest doskonale zaprojektowana i posiada najnowsze technologie, jednak pieniędzy wcale nie jest więcej? Licznik odwiedzin stoi w miejscu pomimo intensywnych działań? Najpewniej powód tkwi w niskiej zauważalności w internecie. Klienci najczęściej używają wyszukiwarek – każdy biznesmen powinien zatem zatroszczyć się o to, żeby stronę jego firmy internauci wyszukali bez większych problemów. Jak to zrobić? Warto zacząć od samej

Pozycjonowanie sklepów i stron w wyszukiwarkach

Pozycjonowanie to wiele działań ,które dążą do zwiększenia widoczności stron w bezpłatnych wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zajmie strona w SERPach, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w rezultacie prowadzi do zwiększenia konwersji firmy. Drugą zaletą tego działania jest budowa rozpoznawalności usługi, produktu albo samej marki. Algorytm Google ocenia wszystkie witryny www pod kątem prawie dwustu rozmaitych faktorów. Efekt tej diagnozy determinuje to, na której pozycji strona lub